Puslapiai

Pradžia

Kelionės užburia, kelionės praturtina mus, kelionėse pailsime nuo kasdienybės, kelionėse atrandame naujus kraštus, naujus žmones. Apie keliones galiu kalbėti nuo ryto iki vakaro ir tikriausiai todėl aplink mane susidarė ratas tokių pačių kelionių mylėtojų. Dauguma mano pažįstamų keliautojų keliones organizuoja savarankiškai. O kiekvienas kelionės planavimas, organizavimas užima nemažai laiko, tai dažnai vienas kitam patariame, skoliname iš TIC (turizmo informacijos centrų) parsivežtus žemėlapius ir lankstinukus.
  Vieną dieną klausydama įspūdžių iš kelionės ir užduodamų klausimų, pagalvojau, kad yra labai daug žmonių, kurie irgi norėtų keliauti savarankiškai, tik neturi laiko suplanuoti ir pasirengti kelionei, o ir suplanavęs gali nežinoti kažkokių svarbių dalykų.
   Pamenu vienoje iš pirmųjų savarankiškų kelionių automobiliu vykome į pilį kalnuose netoli Prahos. Navigacijos dar tada nebuvo, patarimų internete irgi nepaskaičiau, pasirinkau kelią žemėlapyje. Atvykome prie kalno, matome: siauras keliukas, ženklai rodo, kad negalima važiuoti autobusams, vežimams su arkliais. Bet nenustebino, maža, kokio siaurumo gali būti kelias į pilį. Važiuojame... kairėje stačios uolos, dešinėje skardis ir tik girdėti, kaip kažkur žemai šniokščia kalnų upė, posūkiuose veidrodžiai, kad matytum priešai atvažiuojantį automobilį ir galėtum kelio išplėtime sustoti, praleisti. Automobilių mažai, gal pilis nėra tokia populiari, kaip išreklamuota internete? Penkiolika kilometrų iki pilies atrodė, kaip penkiasdešimt. Pasiekus kalno viršūnę, pamatėme pilį, o prie jos didžiulę automobilių stovėjimo aikštelę su dviaukščiais autobusais! Kaip manote, į kokią pilį mes taip keliavome? Atsakysiu - į nuostabią ir didelę Karlšteino pilį. Pasirodo yra geras, platus kelias iš Prahos ir atgal važiavome be jokio streso. Tai štai kaip būna, kai žmogus vyksta ne pilnai pasiruošęs kelionei.

Taip besiklausant pasakojimo ir klausimų, pagalvojau, jog reikia sukurti svetainę, kurioje būtų įvairių žmonių pasakojimai apie jų keliones, patarimai, nesusipratimai, klaidos. Juk kur kas geriau kelionėse mokytis iš svetimų klaidų, nei iš savų.
   Planuoju, jog šioje svetainėje bus tokios temos: pažintinės kelionės, poilsinės kelionės, gurmaniškos kelionės, slidinėjimo kelionės, kelionės vaikams, kelionės į šventas vietas. Tikiuosi man pavyks pakalbinti moterį, kuri keliavo šventuoju Santiago de Compostela keliu ir surašyti jos patarimus norintiems keliauti šiuo keliu. jei skaitytojų tarpe atsiras daugiau žmonių, kurie keliavo šventais keliais ir nori papasakoti apie savo kelionę, lauksiu asmeninės žinutės Facebook paskyroje arba elektroniniu paštu: keliones.planavimas@gmail.com
   Ir dar keliones galima skirstyti pagal keliavimo būdą: kelionės automobiliu, kelionės lėktuvu, kelionės dviračiu, kelionės autostopu. Augant svetainei, tikiuosi ir temų sąrašas plėsis. Tiesa, dar nepaminėjau, jog žmonės keliauja su draugais, su šeima ar vieni.
   Kviečiu prisijungti prie Facebook grupės, kurioje galėsime plačiau padiskutuoti apie keliones, tikiuosi žmonės, kurie pasakos apie savo keliones, sutiks atsakyti grupėje į skaitytojams kilusius klausimus.